Mar 3, 2013

ေဆြးေႏြးပြဲက အေတြ႕အႀကံဳ

ဒီကေန႔ ေဆြးေႏြးပြဲရွိလို႔ ေျပာၾကဆိုၾက ေဆြးေႏြးၾကရင္း ဆရာႀကီးတစ္ဦးက ေဆာင္းပါးတစ္ေစာင္ဖတ္ျပတယ္။ ဂ်ာနယ္က ပယ္လိုက္တာတဲ့ ။ ဒါကို ဆရာႀကီးတစ္ေယာက္က ဖတ္ျပတယ္ ။ အသံေနအသံထားနဲ႔ ။ စာဖတ္ေကာင္းလို႔လားမသိဘူး ။ နားေထာင္ေနရင္း ၾကက္သီးေတာင္ထမိတယ္ ။ အမွန္ေတြခ်ည္းေျပာေနလို႔ေလ။ ဒါနဲ႔ သူမ်ားေတြကိုလည္း မွ်ေ၀ခံစားရေအာင္ ဆိုပီး ေတာင္းလာခဲ့တာေပါ့ ။ blog မွာ စာမေရးျဖစ္တာ ၾကာၿပီဆိုေတာ့ ေရးခ်င္ေနတာနဲ႔ သူေရးထားတဲ့အတိုင္း ေရးလိုက္ပါတယ္။ ေခါင္းစဥ္ေလးက ေနာက္ဘ၀ရွိရင္ ေနာက္ထပ္ျဖစ္ခ်င္တယ္ တဲ့ေလ။ ေနာက္ဘ၀ရွိရင္ ေနာက္ထပ္ျဖစ္ခ်င္တယ္ ကၽြန္ေတာ္ဟာ လုပ္သက္ ( ၄၀ ) နဲ႕ ပင္စင္ယူခဲ့တဲ့ ေက်ာင္းဆရာပါ။ လုပ္သက္တစ္ေလွ်ာက္လံုး ဘယ္သူေမးေမး ေက်ာင္းဆရာလို႔ အားရွိပါးရွိ ေျပာရတာ သိပ္သေဘာက်ပါတယ္။ ၀င္ေငြနဲ႔တိုင္းၿပီး ဆက္ဆံတတ္တဲ့ ၀န္းက်င္ ၊ ရာထူးၾကည့္ၿပီး ေဆးေဖာ္ေၾကာဖက္ မလုပ္လိုတဲ့ သူေတြၾကားမွာေတာင္ က်ဳပ္က မူလတန္းေက်ာင္းအုပ္ပါလို႔ ၿမိန္ၿမိန္ရွက္ရွက္ ေျပာခဲ့ပါတယ္။ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ ေလးစားတယ္။ ဘယ္ေတာ့မွ အားမငယ္ဘူး။ စိတ္ဓါတ္မက်ဘူး။ ခုတေလာေတာ့ဗ်ာ ဟိုသူကေျပာလိုက္ ဒီသူကေရးလိုက္ အမ်ားရဲ႕ တံေတြးခြက္မွာ က်ဳပ္တို႔ေက်ာင္းဆရာေတြ ပက္လက္ေမ်ာခဲ့ရတာ ေတြ႕ေတာ့ အေတာ္ကို စိတ္မေကာင္းျဖစ္မိပါတယ္ ။ လိပ္ဆိုရင္ ေခါင္းမျပဴ၀ံ့တာ ဒါလားေတြးမိပါတယ္။ ပင္စင္ယူခဲ့ၿပီးၿပီမို႔ က်ဳပ္နဲ႔ မဆိုင္ေတာ့ဘူးရယ္လို႔ အျခားသူေတြကို လက္ညိွဳးထိုး လႊဲခ်ဖို႔လဲ စိတ္မကူးပါဘူး ။ ကိုယ္လြတ္ရုန္းတဲ့အထဲမွာ မပါခ်င္ပါဘူး။ ျမန္မာ့ပညာေရး ဒီအေျခအေနအထိ က်ဆင္းေစခဲ့တဲ့ သူေတြထဲမွာ က်ဳပ္လဲ တစ္စိတ္တစ္ပိုင္းပါခဲ့တယ္လို႔ ၀န္ခံပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ေက်ာင္းဆရာေတြေၾကာင့္ခ်ည္းပဲလားလို႔ ေမးပါရေစ။ ေထာက္ျပေနတဲ့ ျပစ္ခ်က္ေတြကို ျပန္ၾကည့္ရင္ က်ဴရွင္ျပတယ္ ၊ ဂိုက္လုပ္တယ္ ၊ ပစၥည္း ၊ ေငြေၾကးလာဘ္ ယူတယ္လို႔ ၀ါးလံုးရွည္နဲ႔ ရမ္းတာ အမ်ားဆံုးေတြ႕ရပါတယ္။ ဒါဆိုရင္ ေက်ာင္းဆရာ ထုရဲ႕ ရာႏႈန္းဘယ္ေလာက္ရွိသလဲ။ ထုထည္အားျဖင့္ ဘယ္ေလာက္မ်ားလဲ ။ ဒီမယ္ က်ဳပ္တို႔ေတာမွာ စာေနာက္က်လို႔ ညေနေစာင္းထိ အခ်ိန္ပို သင္မိရင္ေတာင္ ႏြားေရတိုက္စရာရွိလို႔ ျပန္ပါရေစ လို႔ ေျပာတဲ့ကေလးေတြ ၊ ေက်ာင္း၀ကေန ခုထိမၿပီးေသးဘူးလား လို႔ လာေအာ္တဲ့ မိဘေတြၾကားမွာ က်ဴရွင္ဆိုတာႀကီးကို လုပ္ခ်င္လဲ လုပ္လို႔မရေၾကာင္း ခင္ဗ်ားတို႔ အသိပါဗ်ာ။ ပါတိတ္၀မ္းဆက္ ေနေနသာသာ သူတို႔ကုိယ္တိုင္ တစ္ထည္စိုလို႔ တစ္ထည္လဲစရာမရွိ ဓားမိုးေတာင္းရင္ေတာင္ ဆန္ျဖဴျဖဴ တစ္ခြက္ ထြက္ပံုမေပၚ ဆိုတာမ်ိဳး ၾကားဖူးမွာပါ။ ေက်းလက္ေတာရြာေတြရဲ႕ ထရံအစုတ္ ၾကမ္းအေပါက္နဲ႔ ေက်ာင္းေလးေတြထဲမွာ ထမင္းထုပ္ပါမလာတဲ့ ကေလးကို ကိုယ့္ထမင္းခ်ိဳင့္တစ္၀က္ခြဲေကၽြးၿပီး တစ္ေန႔ေရလံုးေသာက္ စာသင္ေနတဲ့ ဆရာေတြ ရွိေသးတယ္ဆိုတာ လက္ဆြဲျပခ်င္ပါတယ္။ မိမိအသက္နဲ႔ ဗိုက္ထဲက ကေလးရဲ႕ အသက္ကို မငဲ့ဘဲ ေရထဲပါသြားတဲ့ ကေလးႏွစ္ဦးကို ေရကူးၿပီး လိုက္ဆယ္တဲ့ ေဒၚစိန္ေဌးလို ဆရာမမ်ိဳး ၊သေဘၤာနစ္လို႔ ေဘးလြတ္ရာကူးရင္း ကယ္မယ့္ေလွေတြ႕ေပမယ့္ တပည့္ေလးႏွစ္ဦးပါမလာလို႔ ေရျပင္ထဲျပန္ရွာရာက ေရနစ္ေသခဲ့ရတဲ့ ဆရာမမ်ိဳးေတြ ရွိခဲ့ဘူးပါတယ္။ က်ဳပ္တို႔ကိုယ္တိုင္ ေရနစ္ေနတဲ့သူေတြပါဗ်ာ ။ ၀ါးကူလို႔ မထိုးၾကပါနဲ႔ ။ ခင္ဗ်ားတို႔ေျပာေနတာေတြကို မဟုတ္ဘူးလို႔ ျငင္းေနတာ မဟုတ္ဘူးေနာ္။ ေက်ရာေက်ေၾကာင္း ေတာင္းပန္တာလဲ မဟုတ္ဘူး။ ေလျပည္ထိုးတာလည္း မဟုတ္ဘူး။ ခင္ဗ်ားတို႔ရဲ႕ ေစတနာကိုလည္း နားလည္ပါတယ္။ မွားေနၿပီဆိုတာလဲ ႏွစ္အေတာ္ၾကာကတည္းက သတိထားခဲ့မိပါတယ္။ ခင္ဗ်ားတို႕က ပညာတတ္ႀကီးေတြပါဗ်ာ။ က်ဳပ္တို႔ထက္ ပိုသိပါတယ္။ အမွားႀကံဳခဲ့ဖူးမွားပါ။ အဲဒီေတာ့ က်ဳပ္တို႔ကို ျပဳျပင္ႏိုင္တဲ့ လမ္းေၾကာင္းေပၚတင္ေပးပါ။ ခုေတာ့ ကံကြက္ၾကားၿပီး ငမိုက္သား မုဆိုးေလး နင္ခ်ည္းပဲ ေသေပေတာ့လို႔ ေျပာတာကေတာ့ အမ်ားျပည္သူ ၾကားလို႔မွမေတာ္ပါ။ အျပဳအမူတို႔ရဲ႕ ေနာက္ကြယ္မွာ အေၾကာင္းရင္းခံ ရွိပါတယ္။ က်ဳပ္တို႔ကို အေျခအေနတစ္ခုကတြန္းပို႔ခဲ့ၾကတယ္။ ခုတစ္မ်ိဳးေတာ္ၾကာတစ္မ်ိဳး ေပၚလစီ မူ၀ါဒေတြေၾကာင့္ မလုပ္တတ္ မကိုင္တတ္ျဖစ္ခဲ့ရတယ္။ အမိန္႔ေတြ အမိန္႔ေတြ ေပးလိုက္ၾကတာ မိမိရဲ႕ တာ၀န္သာျဖစ္သည္ဆိုတာက တစ္မ်ိဳး ၊ မလုပ္ခ်င္ေန ထြက္သြားၾက ၊ လုပ္ခ်င္တဲ့သူေတြ တန္းစီေနတယ္လို႔ ၿခိမ္းေျခာက္လို ၿခိမ္းေျခာက္ ၊ ဘုရားခန္းက အေရးႀကီးတယ္ဆို ဘုရားခန္း ၊ စံကြက္ရိတ္ရမယ္ဆိုလဲ ရိတ္ ၊ ေသာၾကာေန႔ တစ္ေက်ာင္းလံုး အဂၤလိပ္လို ေျပာရမယ္ဆိုလဲ ေျပာ ၊ ဗံုးခိုက်င္းတူးရမယ္ဆိုလဲ တူး ၊ ကင္းေစာင့္ရမယ္ဆိုလဲ ေစာင့္ ၊ ၾကက္ဆူဆို ၾကက္ဆူ ၊ လူထုစည္းေ၀းပြဲ တက္ရမယ္ဆိုလဲ တက္ ၊ လူႀကီးႀကိဳရမယ္ဆိုလဲ ထမင္းအငတ္ခံ ႀကိဳ ။ ဒါေတာင္ ႏွစ္သိမ့္စကားေျပာဖို႔ မေျပာနဲ႔ အနေႏၱာအနႏၵေလးပါးပဲ ရွိေတာ့တယ္လို႔ အဆံုးစြန္ထိ ပစ္ခ်တာ က်ဳပ္တို႔ ေက်ာင္းဆရာေတြ ေနရာေပ်ာက္ခဲ့ရပါတယ္ဗ်ာ။ A ေတြ ၊ B ေတြ ၊ G ေတြ ေပးတဲ့ စစ္ေဆးေရး အဖြဲ႕ေတြ ေခတ္စားလာေတာ့ က်ဳပ္တို႔မွာ သိကၡာဆိုတာ မကပ္ေတာ့ပါဘူး။ ေက်ာင္းေရွ႕ကားေရာက္တယ္ဆိုရင္ပဲ ဆရာႀကီးက ထီးမိုး ၊ ဆရာ ဆရာမေတြက အိတ္ဆြဲ ၊ ေနာက္က်ရင္ မ်က္မာန္ေတာ္အရွခံ ရတတ္ပါတယ္။ ေက်ာင္းသားေတြက ၿပံဳးစိစိ ။ အခ်ဥ္ထုပ္ စားရင္း ျပသမွ်စာရင္းေတြကို ေခါင္းခါေနတဲ့ ႀကီးၾကပ္ကေလးရဲ႕ေရွ႕မွာ ယုန္သူငယ္ဆရာအိုႀကီး ေခၽြးဒီးဒီးက်ခဲ့ဖူးတာ ၊ အျပန္ကို စာအိတ္ေတြထည့္ေပးႏိုင္ဖို႔ ရြာထဲသြား အဆြဲခိုင္းရင္း ရင္ပူခဲ့ရတာ ခုထိ အမွတ္ရတုန္းပါ။ ေစ်းကြက္စီးပြားေရးလို႔ ေအာ္လာေတာ့ ေထြ/လုပ္ေၾကးက ၅ ပံုးေအာက္မွာ မရွိ။ DTEC ေၾကးက ၁၂ သိန္း။ အဲဒီ ဆရာဆရာမေလးေတြကို သူတို႔ေဒသနဲ႔ ေ၀းတဲ့ေနရာေဒသမွာခန္႔ ၊ ေျပာင္းခ်င္ရင္ ၆ ပံုး။ ဒါေတာင္ရိုးရိုးမို႔ ။ ရွယ္ / အိမ္နားကေက်ာင္းဆိုရင္ ထပ္ေပး။ အဲဒီေက်ာင္းမွာ ခြဲေ၀ထက္ ၂ ဆ ပိုေနလဲ ကိစၥမရွိ ။ VIP ဆိုၿပီး ပို႔လိုက္တာပါပဲ။ လယ္ထဲမွာသာ မေအာင္ျမင္ခဲ့တာ ။ က်ဳပ္တို႔ ပညာေရးေလာကမွာေတာ့ ၂ သီးစား ၃ သီးစား ေတြ သိပ္ေအာင္ျမင္ခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီ ဆရာမေလးေတြက ကုန္ေငြကို ဘယ္လိုရွာမလဲ။ တိတ္တိတ္ပုန္း က်ဴရွင္ ၊ ဂိုက္ ၊ ၀ိုင္း ၊ မလုပ္သင့္တာ လုပ္ၾကေရာ။ က်ဳပ္ အျပစ္ေတြ ေျပာေနတာ မဟုတ္ပါဘူးေနာ္ ။ ဂ်ာေအးကို သူ႔အေမရိုက္တဲ့ သံသရာ ဒီလို ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္လို႔ ေျပာတာပါ။ အျပစ္ေတြ ေျပာလို႔ ေကာင္းလာၾကမယ္ဆိုရင္ ေအာက္ေျခကက်ဳပ္တို႔ ေက်ာင္းဆရာေတြ စုၿပီး အသံမစဲပြဲ က်င္းပေပးလိုက္ခ်င္ပါတယ္။ က်ဳပ္တို႔ကို ျပဳျပင္ခြင့္ ေပးၾကပါ။ ပညာေရးေဆြးေႏြးပြဲေတြမွာ ေျပာေရးဆိုခြင့္ေပးၾကပါ။ လက္ေတြ႕က်တဲ့နည္းလမ္းေတြ ခ်မွတ္ႏိုင္ဖို႔ က်ဳပ္တို႔ရဲ႕ အသံေတြကို နားေထာင္ေစခ်င္ပါတယ္ ။ လယ္ယာကစၥကို လယ္သမားထက္ ဘယ္သူမွ ပိုမသိႏိုင္ပါဘူး။ အလုပ္သမားကိစၥကို အလုပ္သမားအသိဆံုးပါ။ အလားတူ ပညာေရးကိစၥမွာလည္း လက္ေတြ႕သင္ၾကားေပးေနတဲ့ ဆရာေတြ ၊ သင္ၾကားခံေနတဲ့ ေက်ာင္းသားေတြထက္ ဘယ္သူမွ ပိုမသိႏိုင္ပါဘူး။ အေျခခံ အက်ဆံုးျဖစ္တဲ့ မူလတန္းအဆင့္ ေဆြးေႏြးပြဲ သီးသန္႔လုပ္ေပးၾကပါ။ မူလတန္းဆရာေတြ စာတမ္းဖတ္ပါရေစ။ ထာ၀ရေက်ာင္းသားႀကီးျဖစ္ေအာင္ သင္ယူမႈပတ္၀န္းက်င္ကို ဖန္တီးေပးၾကပါ။ ပညာေရးေကာလိပ္ေတြမွာ သင္ခန္းစာေတြထက္ ပညာေရးဒႆနေတြ သင္ျပနည္းေတြကို ပိုသင္ေပးၾကပါ။ လက္ေတြ႕ေလ့က်င့္ရတဲ့ တန္းျပကိုလည္း ေလ့က်င့္ေရးေက်ာင္းေတြမွာ ပိုင္ပိုင္ႏိုင္ႏိုင္ ႀကီးႀကီးၾကပ္ၾကပ္ ဆင္းၾကပါေစ။ မ်က္ႏွာလႊဲ ခဲပစ္ လုပ္မပစ္ၾကပါနဲ႔။ ေက်ာင္းဆရာဆိုတာ တိုက္မေဆာက္ ကားမစီးႏိုင္မွန္း မလုပ္ခင္ကတည္းက သိၾကပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဆန္အိုးထဲ ဆန္ရွိဖို႔၊ ဆီအိုးထဲ ဆီရွိဖို႔ ေတာ့ ျဖည့္ေပးၾကပါ။ က်ဳပ္တို႔ သားသမီးေတြရဲ႕ ဟင္းဖိုးထဲကေတာ့ ဟို ရံပံုေငြ ၊ ဒီရံပံုေငြ ၊ ဟိုေၾကး ၊ ဒီေၾကး ေတြ ေလွ်ာ့ၾကပါေတာ့။ ပညာေရးရံုးေတြကိုလည္း စရိတ္ျပည့္ျပည့္၀၀ ေပးၾကပါ။ ဒါမွ က်ဳပ္တို႔လစာထဲက ၂% ၃% အျဖတ္မခံရမွာပါ။ ငါက ေရွ႕တန္းက ကန္ရလို႔ ၊ ဂိုးေစာင့္ရလို႔ နဲ႔ေတာ့ မခြဲျခားၾကပါနဲ႔ ။ Team Work အေရးႀကီးပါတယ္။ ေ၀ဖန္ပိုင္းျခားတတ္တဲ့ ၊ ျပႆနာကို မိမိဘာသာ ေျဖရွင္းနိုင္တဲ့ တီထြင္ဖန္တီးႏိုင္စြမ္းရွိတဲ့ ၊ အမ်ားအက်ိဳး ႏိုင္ငံအက်ိဳး ေမွ်ာ္ကိုးတတ္တဲ့ လူ႔အရင္းအျမစ္ေတြ တကယ္ေပၚေပါက္လာေစခ်င္ရင္ လက္ရွိ စစ္ေဆးတိုင္းတာ ေနတဲ့ စနစ္ေတြကို အစားထုိး ျပဳျပင္ေပးပါ။ Top Ten ေတြ ၊ ဂုဏ္ထူးေတြ ၊ အမွတ္ေတြနဲ႔ ကေလးေတြရဲ႕ အရည္အခ်င္းကို မသတ္မွတ္ၾကပါနဲ႔။ ၿပိဳင္ဆိုင္မႈကို အလြန္အမင္းအားေပးတဲ့ တန္ဖိုးထားမႈေတြကို ေလွ်ာ့ၾကပါ ။ ဒီလိုဆိုရင္ ပညာေရးရည္မွန္းခ်က္ကို ဖ်က္ေနတဲ့ အဓမၼ က်ဴရွင္ေတြ အလိုလို ေလ်ာ့သြားမွာပါ။ တစ္ခ်ိန္က ျမန္မာႏိုင္ငံပညာေရးဟာ အာရွမွာ ထိပ္ဆံုးကရွိခဲ့ပါတယ္ ။ စာတတ္ေျမာက္မႈႏႈန္းဟာ အခ်ိဳ႕ ဥေရာပႏိုင္ငံေတြထက္ ျမင့္မားခဲ့ပါတယ္။ ေခတဲ့သူေတြ မဟုတ္ပါဘူး။ အနာဂတ္ ျမန္မာ့ပညာေရးကို က်ဳပ္တို႔ ေက်ာင္းဆရာေတြ ေခၽြးနဲ႕ ျပန္လည္ တည္ေဆာက္ပါရေစ။ ဆရာထုကို ကၽြဲကူးေရပါ တစ္ဆက္တည္း ပန္ၾကားလိုတာကေတာ့ ကိုလိုနီေခတ္က အမ်ိဳးသားေက်ာင္းဆရာေတြကို နမူနာယူၾကပါ။ စြမ္းေဆာင္ရည္ျမင့္မားဖို႔ ကိုယ္တုိင္ ႀကိဳးစားၾကပါ။ ကမၻာ့သမိုင္းမွာ ေယးနား ကံဆိုးမိုးေမွာင္က်မႈ ( Disaster of Jena ) ဆိုတာ အထင္အရွားရွိခဲ့ပါတယ္။ နပိုလီယံေခတ္ ၁၈၀၆ ခုႏွစ္ ပရပ္ရွားေတြနဲ႔ ျပင္သစ္ေတြ တိုက္တဲ့အခါ ေယနားၿမိဳ႕ စစ္ပြဲမွာ ပရပ္ရွားေတြ အတံုးအရုန္း က်ဆံုးၾကပါတယ္။ အဲဒီ အရွံဳးဟာ ပရပ္ရွားေတြရဲ႕ ဇာတိမာန္ကို လႈပ္ႏႈိးခဲ့ပါတယ္။ ပညာေရးစနစ္ကို ျပင္လိုက္တယ္။ ဉာဏ္ပညာထက္ျမက္လာတယ္။ တာ၀န္သိတတ္လာတယ္။ ညီညြတ္လာတယ္။ အဲဒီအက်ိဳးေတြေၾကာင့္ ၆၄ ႏွစ္ အၾကာ ( ၁၈၇၀ ) မွာ ျပင္သစ္ကို ျပန္ႏိုင္သြားတယ္။ အဲဒီ စစ္ပြဲကို သမိုင္းက ဘယ္လိုေခၚလဲဆိုေတာ့ ပရပ္ရွားေက်ာင္းဆရာေတြရဲ႕ ေအာင္ပြဲ ( Victory of Prussian School Master ) လို႔ ေခၚပါတယ္။ က်ဳပ္တို႔လည္း တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္မွာ ျမန္မာေက်ာင္းဆရာမ်ားရဲ႕ ေအာင္ပြဲ ဆိုတာကို ျပႏိုင္လိမ့္မယ္လို႔ ယံုၾကည္ပါတယ္။ အခ်ဳပ္အားျဖင့္ဆိုရရင္ က်ဳပ္တို႔ရဲ႕ အားနည္းခ်က္ေတြကို ေထာက္ျပေပးတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ က်ဳပ္တို႔ မျမင္ႏိုင္တဲ့ ရွဳခင္းေတြကိုလဲ ပိုျမင္လာပါတယ္။ က်ဳပ္တို႔ဘက္က ရွဳေထာင့္ေတြကို ထုတ္ျပခ်င္လို႔ ဒီစာစု ျဖစ္လာတာပါ။ ဘယ္သူ႔ေၾကာင့္ ဘယ္၀ါ့ေၾကာင့္ ဆိုတာထက္ တစ္ခုခုကို ျပခ်င္ရင္ မိမိကိုယ္ကို အရင္ျပင္ ဆိုတဲ့ ရိုးစင္းတဲ့ စကားေလးကို ဗဟုိျပဳၿပီး ပညာေရးကို ပုဂၢိဳလ္တစ္ဦးရဲ႕ ကိစၥ ၊ မိဘေတြရဲ႕ ကိစၥ ၊ လူတစ္စုရဲ႕ ကိစၥ အျဖစ္နဲ႔ မစဥ္းစားၾကဘဲ အမ်ိဳးသားေရးအျဖစ္ စၾကည့္ၾကပါစို႔လား။ ေၾသာ္ ေမ့လို႔ ။ က်ဳပ္က ပင္စင္စားျဖစ္လို႔ မလုပ္ရတိုင္း သူမ်ားေတြကို အတင္းတိုက္တြန္းေနတာလို႔လည္း မထင္နဲ႔ေနာ္။ ၂၀၁၀ ထဲက ပင္စင္ရခဲ့ေပမယ့္ က်ဳပ္ကိုယ္က်ဳပ္ေတာ့ ပင္စင္မေပးခဲ့ပါဘူး။ ေနာက္ဆံုးတာ၀န္က်ခဲ့တဲ့ ေက်ာင္းမွာပဲ လုပ္အားေပးဆရာအျဖစ္ အခ်ိန္မွန္ ေက်ာင္းတက္ေနတုန္းပါ။ သက္ေသာင့္သက္သာေတာ့ မထင္ပါနဲ႔ ။ ေနတဲ့ေနရာနဲ႔ ၉ မိုင္ေ၀းပါတယ္။ ေက်ာင္းဆရာဘ၀ကို ျမတ္ႏိုးတယ္ ။ ေက်ာင္းဆရာျဖစ္ရတာကို ဂုဏ္လည္းယူတယ္။ ထပ္ေျပာလိုတာက ေနာက္ဘ၀ရွိရင္လည္း ေနာက္ထပ္ျဖစ္ခ်င္ပါေသးတယ္လို႔ ပါဘဲ။ စိုးသိမ္း ( က်ီးေတာ ) မိတ္ေဆြတို႔ ဖတ္ၿပီးရင္ ေ၀ဖန္ အႀကံေပးၾကပါေနာ္ ။ အခ်ိန္ေပးၿပီးဖတ္တဲ့အတြက္ ေက်းဇူးအထူးတင္ပါတယ္။ အားလံုး ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ႕ၾကပါေစ။

4 comments:

ေက်ာ္ႏွင္းဆီလြင္ said...

မဗစ္စ္ရယ္
မွန္ေနၿပန္ေရာေနာ္
ဘာေၿပာရမွန္းေတာင္မသိေတာ႕ဘူး

ေက်ာ္ႏွင္းဆီလြင္ said...

စာထဲစ်ာန္၀င္သြားလို႕ ခြင္႕လႊတ္ပါကိုထ..
ကိုွဧည္႕သည္ေရ
:))

chindwinthu said...

မလာရတာႀကာလို့

chindwinthu said...

မလာရတာႀကာလို့